Weer een stap verder!

Welkom op de website van GroenLinks Westerwolde. GroenLinks Westerwolde is de nieuwe afdeling van GroenLinks, voortgekomen uit de oude afdelingen Bellingwedde en Vlagtwedde. De afdeling is volop in beweging. Ook wij merken dat onder andere aan een aantal nieuwe enthousiaste leden. Op dit moment bereiden we ons natuurlijk voor op de landelijke verkiezingen van 15 maart, maart daarna gaan we aan de slag voor de gemeenteraadsverkiezingen van 22 november 2017.

de gemeenteraadsverkiezingen worden vervroegd gehouden omdat de nieuwe gemeente Westerwolde op 1 januari van start gaat en natuurlijk willen wij een mooie fractie hebben in de nieuwe raad. Dat betekent dat we nu al begonnen zijn met de voorbereidingen. Achter de schermen wordt gewerkt aan een nieuw verkiezingsprogramma, waarbij we kijken naar de beide huidige gemeenten, maar ook ons landelijk programma. Binnenkort beginnen we met het werven van kandidaat raadsleden, zodat we voor de zomer een goed programma en een mooie kandidatenlijst kunnen presenteren. Ook in Westerwolde is het tijd voor GroenLinks, tijd voor verandering!